omlet z płatkami owsianymi i owocami
Odżywianie,  Przepisy

Fit omlet z płatkami owsianymi

Dziś chcemy się z Wami podzielić przepisem na śniadanie. Omlet z płatkami owsianymi jest częstym gościem na naszym stole.

Płatki owsiane zawierają węglowodany złożone, które są uwalniane powoli. Dzięki temu energia ze śniadania jest dostarczana stopniowo, a my czujemy sytość dużo dłużej.
Owies to także źródło wielu witamin, minerałów oraz błonnika.

SKŁADNIKI:
2 jajka
2 łyżki płatków owsianych górskich
1 łyżeczka nasion Chia
1 łyżeczka oleju kokosowy (do smażenia)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Oddzielamy białko od żółtek. Do miseczki z żółtkami dodajemy płatki owsiane oraz nasionka chia. Wszystko dokładnie mieszamy i odstawiamy na chwilę. W drugiej misce ubijamy białka na sztywną pianę. Do ubitej piany ostrożnie dodajemy przygotowaną mieszkankę z żółtek. Delikatnie mieszamy aż do momentu połączenia składników. Masa powinna być puszysta i mieć ładny, delikatnie żółty kolor. Przygotowaną masę wylewamy na lekko rozgrzaną patelnię. Smażymy z obu stron na oleju kokosowym.

Omlet bez dodatków ma ok. 233kcal 😀
17g – Białko; 13g – Węglowodany; 13g – Tłuszcze

Dodatki do omletu – według uznania. Polecam sezonowe owoce.
Z warzywami też jest pyszny!


native_przepisy

Możesz otrzymywać pyszne i zdrowe przepisy!

Zawsze jako pierwsza oraz te niepublikowane!

Za moment możesz zyskać zdrowie, zdrowszy wygląd i witalność!

Szanuję Twoją prywatność. Zawsze możesz się wypisać z listy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.