Odżywianie,  Zdrowie

Jak wrócić do swojej najlepszej sylwetki nie rezygnując z jedzenia.

Każdy, kto choć raz próbował zrzucić co najmniej kilka zbędnych kilogramów, wie jak trudno jest tego dokonać. Walczymy długie tygodnie, a czasem nawet miesiące nad tym, by poczuć się atrakcyjniej i zdrowiej, a efektów naszej ciężkiej pracy często nie widać.

Czasem spotykamy się z niestety błędnymi poradami, że aby schudnąć, trzeba się głodzić. Ale niestety ten sposób nie dość że nie działa, to wręcz może jeszcze sprawić, że przytyjemy. Dzieje się tak, ponieważ nasz organizm nie mając dostarczanych odpowiednich ilości pożywienia o w miarę regularnych porach, nie wie, kiedy czeka go kolejny posiłek i w związku z tym spożyte przez nas kalorie odkłada w naszym ciele w postaci tłuszczu jako swoisty zapas energii „na czarną godzinę”, gdy znów zacznie dokuczać nam głód, a my go w porę nie zaspokoimy. No dobrze, ale skoro mamy się nie głodzić, to co w takim razie jeść, by odchudzać się w zdrowy sposób?

Na szczęście z pomocą przychodzi nam błonnik i jego nierozpuszczalne frakcje. O jego pozytywnym wspomaganiu dbania o linię pisaliśmy w poprzednim artykule: http://bit.ly/chudnijnaturalnie. Ale to jeszcze nie wszystko, co potrafi ten pogromca nadprogramowej wagi. Błonnik pomaga nam w odchudzaniu, ponieważ ma dwie przeogromne zalety.

Po pierwsze nie jest trawiony przez nasz żołądek i nie dostarcza naszemu organizmowi żadnych kalorii. Nie musimy się więc obawiać, że gdy go spożyjemy, ciału przybędzie choćby gram tłuszczu. Skoro nasz organizm nie traktuje błonnika jako typowego jedzenia, pewnie zapytasz, po co w ogóle go spożywać? I tu wyłania nam się jego kolejna pozytywna cecha. Otóż błonnik pod wpływem wody pęcznieje w naszym żołądku, zwiększając swoją objętość około dziesięciokrotnie. Dzięki temu przez dłuższy czas po jedzeniu czujemy się syci. Znika chęć na podjadanie pomiędzy głównymi porami posiłków czy w nocy, kiedy to zamiast zaglądać do lodówki, powinniśmy smacznie spać.


native_przepisy

Otrzymuj sprawdzone przepisy na zdrowie!

Zawsze jako pierwsza oraz te niepublikowane!

Zyskaj zdrowie, spokój i urodę!

Szanuję Twoją prywatność. Zawsze możesz się wypisać z listy.

Błonnik dodany do jogurtu albo ciasta (dietetycznego oczywiście) lub po prostu wymieszany ze szklanką wody czy soku skutecznie spełni swoją rolę, dając nam uczucie pełnego żołądka przez długi czas. Dzięki temu kolejne posiłki nie będą musiały być tak obfite jak te dotychczas, kiedy to rzucaliśmy się na jedzenie niczym wygłodniałe stado lwów na antylopę.

Błonnik to rozwiązanie proste, skuteczne, a przy tym smaczne i zdrowe.

My stosujemy i możemy potwierdzić, że działa.

A czy Wy mieliście już styczność z błonnikiem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.