Odżywianie,  Zdrowie

Skuteczne sposoby na płaski brzuch!

Nie jest sekretem, że najlepszą drogą do uzyskania pięknego brzucha jest zdrowa, zbilansowana dieta i regularne ćwiczenia ale tak naprawdę często stoimy na rozdrożu i efekty zależą od tego, którą z dróg wybierzemy. Tę dobrą zbliżającą do celu czy złą, która wcale nie ułatwia uzyskania wymarzonej sylwetki.  Skąd wiedzieć, którą drogę wybrać? Czytaj dalej…

1. Wyprowadź się z siłowni i… przestań się głodzić!

Po pierwsze aby mieć płaski brzuch nie musimy się głodzić ani rozbijać namiotu na siłowni wykonując treningi przez długie godziny.

Redukcja tkanki tłuszczowej z brzucha obejmuje mieszankę inteligentnego odżywiania i skutecznego, prawidłowego wykonywania ćwiczeń.

Upewnij się, że spożywasz odpowiednią ilość jedzenia, aby uchronić organizm przed wieloma konsekwencjami, spowodowanym niedoborem pożywienia i składników odżywczych. Jedzenie zbyt mało może doprowadzić do zakłóceń równowagi hormonalnej. Zmniejsza się ilość leptyny – hormonu odpowiedzialnego za spalanie tłuszczu w organizmie tym samym spowalnia się utrata wagi. Z kolei jeśli zdecydujesz się na wykonywanie samych ćwiczeń bez zmiany diety, twoje wyniki z pewnością nie będą spektakularne. Dobrze dobrana dieta to aż 70% drogi do celu jakim jest wymarzona sylwetka 😀

2. Zjedz dobre śniadanie…

Chociażby owsiankę. Odnoszę wrażenie, że to obecnie najczęściej fotografowane danie na świecie. Je ją już prawie każdy. Mali i duzi, sportowcy i modelki, aktorzy i politycy. Tak naprawdę nie ma się czemu dziwić. To wręcz królewskie danie. Pomaga zmniejszyć brzuszek za sprawą błonnika, który się w niej znajduje. Ten z kolei wspomoże odchudzanie poprzez blokowanie wchłaniania i magazynowania tłuszczu i pomoże zredukować wzdęcia. Ostatni punkt da prawie natychmiastowe efekty. Brzuch stanie się płaski i mniej wydęty.  Jest tylko mały haczyk. Należy uważać na produkty, którymi wzbogacamy owsiankę jak np. miód, owoce, mleko – może się okazać, że przy zbyt dużej ilości dodatków tworzymy sobie na śniadanie bombę kaloryczną.

3. Skorzystaj z zabójcy tłuszczu…

Gdzie go znaleźć? Np. na siłowni, wśród maszyn cardio. Nie trać czasu skupiając się wyłącznie na tzw. brzuszkach. Ćwiczysz mięśnie, które przecież chcesz odsłonić 🙂 Trening cardio, czyli ćwiczenia angażujące duże grupy mięśni (bieganie, pływanie itp.) prowokuje organizm do spalania tłuszczu. Jest tylko jedna ważna rzecz do zapamiętania. Aby organizm zaczął spalać tłuszcz, trening musi trwać ponad 20 min. Ile ćwiczyć? Optymalnie 30-40min.

4. Wyluzuj wreszcie!

Wszyscy wiedzą, że stres to zło w czystej postaci.  I mają racę! W żadnym wypadku nie pomoże w osiągnięciu płaskiego brzucha! Zbyt duża ilość nerwów prowadzi do wyższego poziomu kortyzolu w organizmie, który może być sprawcą zwiększonej ilości tłuszczyku przechowywanego wokół brzucha. Co zatem robić? Zrelaksować się. Poświęć kilka minut każdego dnia na relaks 🙂


native_przepisy

Otrzymuj sprawdzone przepisy na zdrowie!

Zawsze jako pierwsza oraz te niepublikowane!

Zyskaj zdrowie, spokój i urodę!

Szanuję Twoją prywatność. Zawsze możesz się wypisać z listy.

Jeśli jesteście spragnieni jeszcze większej ilości wskazówek jak zgubić zbędne kilogramy zerknijcie tu >> Jak pozbyc sie wzdec i miec widocznie plaski brzuch w nawet 24 godziny lub tu >> Jak wrócić do swojej najlepszej sylwetki nie rezygnując z jedzenia.

Miłej lektury :*

PS. Koniecznie dajcie znać czy stosujecie powyższe rady?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.