Motywacja

Poznaj najlepszą porę dnia na trening!

Jaka jest najlepsza pora dnia na trening?

Z pewnością słyszeliście o genialnych efektach ćwiczeń wykonywanych rano, na czczo.
Czy w związku z tym będziemy namawiać do nastawiania budzika o godzinę wcześniej niż zwykle i do treningu bez śniadania?

NIE!

Najnowsze badania, które przeprowadził dr Edwarda Melanson dowodzą, że nie ma idealnej pory dnia na trening! Tak naprawdę zależy to od indywidualnych preferencji i harmonogramu zajęć. W związku z tym najlepiej jest zadać sobie kilka prostych pytań, aby zdecydować, w której części dnia powinniśmy zaplanować czas na wysiłek fizyczny:

1. Czy jestem rannym ptaszkiem, czy nocnym markiem?
2. Jak wygląda mój codzienny harmonogram zajęć? Czy muszę być w biurze wcześnie rano, czy też często pracuję do późna?
3. Czy mam mniej obowiązków rano czy wieczorem?

Po takiej analizie powinniście z łatwością dopasować trening do swojej codziennej rutyny 🙂 To także idealny sposób na pozbycie się wielu wymówek 😉

Podzielcie się co Wam wyszło po analizie? A może macie swoje ulubione pory dnia na trening?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.